5/11/07

Πατριώτες και «Πατριώτες»

Άσκηση για τον αναγνώστη: Το καθένα από τα παρακάτω, είναι θετικό, αρνητικό ή αδιάφορο όσον αφορά στο πόσο αγαπάει κάποιος ουσιαστκά την πατρίδα του;

  • Αναρτώ τη σημαία στο μπαλκόνι μου στις εθνικές γιορτές
  • Αναζητώ την ιστορική αλήθεια προσπαθώντας να ξεπεράσώ τις παγιωμένες προκαταλήψεις με τις οποίες μας μεγάλωσαν όλους
  • Αντιπαθώ και βαριέμαι τη δουλειά μου. Την κάνω όσο πιο γρηγορα και άτσαλα μπορώ, αδιαφορώντας για το αποτέλεσμα
  • Δε χάνω ευκαιρία να διακηρύξω τι καταπληκτικοί τύποι ήταν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι και το πόσο απειλούμαστε από τους μετανάστες
  • Εκτιμώ τις οικονομικές μου δυνατότητες και κάνω τη ζωή που μου επιτρέπουν. Δε ζω με δανεικά
  • Είμαι καταναλωτικά ευαισθητοποιημένος. Προτιμώ, όσο γίνεται, τα εγχώρια προϊόντα. Αναζητώ το ποιοτικό και ταυτόχρονα οικονομικό. Απεχθάνομαι τις αλόγιστες σπατάλες
  • Είμαι περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένος. Φυτεύω δέντρα στον κήπο μου. Ανακυκλώνω. Περιορίζω τα προϊόντα μιας χρήσης. Δε σπαταλώ τους φυσικούς πόρους. Δεν κάνω κατάχρηση του αυτοκινήτου
  • Είμαι περήφανος που υπηρέτησα στον Ελληνικό Στρατό. Είναι το καύχημα του Έθνους μας. Γίνεται φοβερά καλή δουλειά εκεί όσον αφορά την αποτελεσματική και άριστα οργανωμένη άμυνά μας.
  • Ενδιαφέρομαι κυρίως πως να κάνω την «αρπαχτή» και να βρω κάποιον εύκολο τρόπο να τα οικονομήσω γρήγορα με νόμιμα ή παράνομα μέσα
  • Ενημερώνομαι ενεργά για την οικονομική, πολιτική και κοινωνική επικαιρότητα. Προσπαθώ να μη γίνονται πράγματα «για μένα χωρίς εμένα». Ψηφίζω κατά συνείδηση κι όχι από συνήθεια
  • Μεγαλώνω σωστά τα παιδιά μου, επενδύοντας πρώτα από όλα χρόνο και τα κάνω κι αυτά σκεπτόμενους και ενεργούς πολίτες
  • Ναι, η τηλεόραση είναι γεμάτη σκουπίδια. Η κατάσταση αυτή είναι απαράδεκτη! Παρ' όλα αυτά, τα παρακολουθώ ανελλιπώς όλα για να είμαι πάντα ενήμερος για τις εξελίξεις
  • Πληρώνω τους φόρους που μου αναλογούν, χωρίς να κλέβω: στο ΦΠΑ, στις αποδείξεις, στο εισόδημά μου
  • Σέβομαι τους δημόσιους χώρους και τη δημόσια περιουσία
  • Στηρίζω τις ελπίδες της ζωής μου στα λαχεία, στα τυχερά παιχνίδια και στις κληρώσεις για σπίτια και αυτοκίνητα
  • Συμμετέχω / παρακολουθώ με μεγάλη συγκίνηση τις παρελάσεις στις εθνικές γιορτές

Δεν υπάρχουν σχόλια: