26/4/07

life-todo

Έχω ένα αρχείο στα έγγραφά στον υπολογιστή στο οποίο σημειώνω τα πράγματα τα οποία σκοπεύω/σχεδιάζω/θέλω/πρέπει να κάνω. Σημειώνω επίσης την πορεία κάθε task καθώς και λεπτομέρειες που θέλω να θυμάμαι. Από το ραντεβού για καθαρισμό στον οδοντίατρο, μέχρι ένα ταξίδι που σχεδιάζω να κάνω στο εξωτερικό. Ακόμα και πιο μικρά πράγματα, που δε θέλω να ξεχάσω, όπως να ψωνίσω το τάδε επιστρέφοντας το απόγευμα από το γραφείο ή να επισκεφτώ τον δείνα δικτυακό τόπο. Ταινίες ή δίσκοι που θέλω να ακούσω, ιδέες για ποστ στο παρόν blog και άλλα πολλά. Το αρχείο αυτό με συνοδεύει πάντα, σε όποιον υπολογιστή καθήσω, χάρη στο μικρό μου usb memory stick.

Και το όνομα αυτoύ του αρχείου: lifetodo. Πράγματα προς πραγματοποίηση στη ζωή σου. Το αρχείο αυτό είναι ...μεγάλο. Το αρχείο αυτό μεγαλώνει καθημερινά με καινούριες εγγραφές. Η ιεράρχησή τους είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της όλης δουλειάς.

Πολλά τα tasks, λίγος ο χρόνος, σύντομη η ζωή. Τι μπορούμε να κάνουμε; ΙΕΡΑΡΧΗΣΗ. Αυτό που είναι πιο σημαντικό να μετακινείται προς τα πάνω. Τι είναι σημαντικό και τι όχι; Αυτό κι αν είναι δύσκολη ερώτηση. Ο καθένας, βαθιά μέσα του ξέρει τι είναι τελικά σημαντικό και πόσο περισσότερο σημαντικό είναι από τα άλλα tasks, χρειάζεται όμως μια κάποια αυτοεκπαίδευση για να μάθει κανείς να ιεραρχεί σωστά.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Επιτέλους, κάποιος που γράφει απλώς για το memory stick του και δεν κάνει και παράλληλα διαφήμιση σε αυτό (βάζω το ms της blablablu Corp κλπ κλπ.
Χρήσιμο το "μαραφέτι", αλλά χρειάζεται προσοχή να μην αδυνατίσει το embedded, που έχουμε όλοι μας ;-)
Η ιεράρχηση είναι σχετικά εύκολη. Το πρόβλημα είναι να πεισθούν οι άλλοι να σεβαστούν τις δικές σου προτεραιότητες.
(άσχετο: παλαιά στα σχόλια στον blogger πατώντας το όνομά μου, πήγαινε στο blog μου, τώρα δεν συμβαίνει αυτό. Ανταγωνισμός μεταξύ των πλατφόρμων; )

Αρίστη είπε...

Αααααχ! Πρόγραμμα, ιεράρχηση, todo list... Μπορώ να σε προσλάβω για να βάλεις και τη δική μου ζωή σε τάξη;

Υ.Γ. 1 Να μη σχολιάσω το κάψιμο με το pc, το flashάκι και τις λοιπές αναφορές στην τεχνολογία, ε; Μάλλον δε με παίρνει! lol
Υ.Γ. 2 Τελικά βρήκα τι είναι χειρότερο από εναν τεχνόφοβο κομπιουτερά! Ένας πιλότος με υψοφοβία! :-P

zero2one είπε...

Το πρόβλημα είναι ότι η todo list γεμίζει πιο γρήγορα απ' ότι αδειάζει. Αλλά τηρώντας τις προτεραιότητες, καταφέρνεις να κάνεις το καλύτερο δυνατό για το άδειασμά της (-;

Όσο για την οργάνωση, θέλει δουλειά. Κι εγώ παλεύω να μαζέψω τα κομμάτια μου μετά από 6 μήνες σκληρής δουλειάς στο γραφείο, που μου άφησε την προσωπική ζωή λίγο ανω-κάτω. Σιγά-σιγά τακτοποιείται κι αυτή.