17/4/07

Make my day... Εvery day...

Τι είναι αυτό που μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε; Πολλά πράγματα. Ένα από αυτά είναι η μουσική.

Πηγαινοερχόμενος στο γραφείο -κρατάει μισή και μισή ώρα κάθε μέρα- ακούω ραδιόφωνο. Πολύ συχνά λαμβάνω το δωράκι μου για εκείνη την ημέρα.

Είναι εκείνα τα 3-4 λεπτά που συνειδητοποιείς ότι είναι όμορφο που είσαι ζωντανός και γερός και που ο ουρανός είναι γαλάζιος. Είναι τότε που νιώθεις για λίγες στιγμές πραγματικά ευτυχισμένος, που αισθάνεσαι παντοδύναμος, σα να μη μπορεί τίποτα να σου αντισταθεί... Δεν υπάρχουν όρια σ' αυτά που μπορείς να κάνεις, στις κορυφές που μπορείς να κατακτήσεις, αρκεί να βρεις τη δύναμη να αγωνίζεσαι για κάθε μια από αυτές... Και τη δύναμη αυτή την έχεις, και το νιώθεις αυτό δυνατά, σε κάθε κύτταρο του κορμιού σου, σε κάθε ίνα της ψυχής σου...


Το δωράκι μου για σήμερα ήταν αυτό:

Παλιό τραγούδι κι άγιασε
απ' το πολύ το δάκρυ
στην πλάτη του φορτώθηκε
του κόσμου τον καημό.
Κι αν το ρωτήσεις θα σου πει
πατρίδα πια δεν έχω
καμιά πατρίδα δεν χωρά
ολόκληρο ουρανό.

Βαφτίστηκα στο άχτι σας
στην πίκρα, στο γινάτι σας
και πιο ψηλά ανεβαίνω
Είμαι το πρώτο γάλα σας
η μυρωδιά της μάνας σας
γι αυτό σας ανασταίνω.

Παλιό τραγούδι κι άγιασε
απ' την πολύ αγάπη
έγινε ρούχο του φτωχού
του μόνου συντροφιά.
Κι αν το ρωτήσεις θα σου πει
τα χρόνια μου δεν ξέρω
ποιος ξέρει πότε ράγισε
πρώτη φορά καρδιά.

Βαφτίστηκα στο άχτι σας
στην πίκρα, στο γινάτι σας
και πιο ψηλά ανεβαίνω.
Είμαι το πρώτο γάλα σας
η μυρωδιά της μάνας σας
γι αυτό σας ανασταίνω.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εννοείς μισή ώρα με το ποδήλατο; Δηλαδή ποδηλατείς με τα ακουστικά στα αυτιά και δεν έχεις ακουστική συναίσθηση του δρόμου;
Τστστστς
Σήμερα πήγα να πλύνω το αυτοκίνητο και είδα τα άλλα σας γραφεία. Σας άκουσα και στο ραδιόφωνο. Λίγο πολύ η εκπομπή, την οποία χορηγείτε έλεγε με κάθε σύνδεση μια πίτσα δώρο
:-)
Πάω να ενημερώσω τους δεσμούς μου ή επι το ελληνικότερον λίνκια

Ανώνυμος είπε...

Τα ακουστικά του mp3 player είναι ασφαλή για οδήγηση σε ποδήλατο. Οι ήχοι του περιβάλλοντος δεν απομονώνονται. Άσε που τις πιο πολλές φορές δεν ακούς την μουσική λόγω των αυτοκινήτων!!!

zero2one είπε...

Ακουστικό στο ένα αυτί μόνο. Δε χρειάζεται ν' ακούς 100% μουσική. Το υπόλοιπο το φαντάζεσαι. Έτσι κι αλλιώς, είναι μέσα σου...