7/6/07

Ποδηλατικός απολογισμός

Πριν λίγες εβδομάδες συμπλήρωσα δύο χιλιάδες χιλιόμετρα ...πτήσης με το καινούριο (από τον Ιανουάριο) ποδηλατάκι μου.

Το νούμερο φαίνεται απίστευτα μεγάλο, αλλά δεν είναι αν αναλογιστούμε ότι μόνο για πήγαινε κι έλα στο γραφείο κάνω 17 χιλιόμετρα την ημέρα. Πολλαπλασιάστε επί 22 εργάσιμες το μήνα επί 4+ μήνες και το νούμερο που βγαίνει είναι αρκετά κοντά στο 2000.

2000 χιλιόμετρα:

  • τα οποία διένυσα στους δρόμους με τη βοήθεια των ποδιών μου και μόνο. Χωρίς σταγόνα βενζίνη. Χωρίς την έκλυση ίχνους ρύπων ή καυσαερίων.

  • άριστης αερόβιας γυμναστικής. Σε πολλά από αυτά ανάπνευσα οξυγόνο, σε άλλα δυστυχώς καυσαέριο των αυτοκινήτων.

  • χωρίς να φοβάμαι το κυκλοφοριακό και το πήξιμο των δρόμων.

  • ανεξαρτήτως καιρού. Και με ήλιο και βροχή, το ποδήλατο εκεί (-: Διαθέτω αδιάβροχο μπουφάν και παντελόνι, καθώς και προστατευτικά φτερά για τη λάσπη.

  • ανεξαρτήτως ώρας, μέρα και νύχτα, με τα φωτάκια μου και τους ανακλαστήρες.

  • σε κοντινές και μακρινές διαδρομές. Ξεκινώντας από Χαλάνδρι, έχω φτάσει μέχρι και Καλλιθέα!

  • με το ακουστικό από το ραδιοφωνάκι στο ένα αυτί, ακούγοντας την αγαπημένη μου μουσική, που κάνει τη διαδρομή απολαυστική.

  • με την ευκολία της στάθμευσης, έχω κάνει άπειρες δουλειές, να κατέβω στα μαγαζιά, να ψωνίσω, κλπ.

  • με ελάχιστα έξοδα συντήρησης.

  • με τα (αρκετά δυστυχώς) προβλήματα από την έλλειψη σωστής υποδομής των δρόμων, την κακή συμπεριφορά των οδηγών αλλά και των πεζών.

  • με απίστευτα μεγάλη προσοχή για ατυχήματα, λόγω των ελλείψεων και της κακής συμπεριφοράς.
Συμπέρασμα: Έχω βρει το δικό μου μικρό Παράδεισο στο απλό και οικολογικό αυτό μέσο μεταφοράς. Όσο και όπου μπορώ θα το προτιμώ για τις μετακινήσεις και την αναψυχή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: