25/6/07

Συνταγή

Σ' ένα παμπάλαιο βιβλίο ζαχαροπλαστικής βρήκα την παρακάτω συνταγή:


Συστατικά:

1 ανθρώπινη Ψυχή
1 1/2 κιλό Μοναξιάς, καλά ζυμωμένη
2 φλυτζάνια τσαγιού Επιθυμία
1 βαζάκι Απορρίψεις
2 φλυτζάνια τσαγιού Μελαγχολία
1 κουταλιά της σούπας Απελπισία
1 κουταλάκι του γλυκού Ελπίδα σε σκόνη
[Στο σημείο αυτό, λόγω κακής κατάστασης του χειρογράφου τα υπόλοιπα υλικά δε διαβάζονταν]

Εκτέλεση:

Πιάνουμε την Ψυχή και τη ζυμώνουμε προσεκτικά για πολλά χρόνια μαζί με τη Μοναξιά και την Επιθυμία, προσθέτοντας κάθε τόσο από μιαν Απόρριψη.

(Έχουμε από πριν ζεστάνει τη Μελαγχολία, να μαλακώσει και να γίνει υγρή. Εκεί προσθέτουμε την Απελπισία).

Παράλληλα με τις Απορρίψεις, ρίχνουμε προοδευτικά μέσα και το μείγμα της Υγρής Μελαγχολίας με την Απελπισία.

Το μείγμα ήδη θα έχει σκληρύνει αρκετά. Προσθέτουμε με μεγάλη προσοχή την Ελπίδα για να διατηρηθεί και να μη μας κόψει.

Προθερμαίνουμε το Φούρνο του Χρόνου στους 180 πάνω-κάτω και βάζουμε να ψηθεί. Όταν ροδίσει καλά [...]


Δυστυχώς, ούτε το τέλος της συνταγής φαινόταν καθαρά. Παρακαλείται όποιος γνωρίζει το υπόλοιπο να επικοινωνήσει μαζί μου...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εμένα μου έπεσε λίγο παραπάνω Μελαγχολία και έχω ψιλο-ξεμείνει από Ελπίδα.

Να την φτιάξω τη συνταγή ή είμαι καμμένο χαρτί;

zero2one είπε...

Βάλε μπρος και έλπιζε... Με λίγη τέχνη (και τύχη) μπορεί να δέσει το γλυκό...