29/6/07

Η δύσκολη εφηβεία των ΚΘ'

«...βαθιά παραφυλάει / η δύσκολη εφηβεία των 29...»
(Χάρης και Πάνος Κατσιμίχας, "Σήματα μορς")

Κάτι ήξεραν οι Κατσιμιχαίοι...

Σα να περνάω άλλη εφηβεία αισθάνομαι.

Νιώθω να αλλάζει γύρω μου και μέσα μου ο κόσμος. («...αλλάζουνε εντός μου, τα σύνορα του κόσμου...»)

Πότε αισθάνομαι υπέροχα και πότε απαίσια.

Ενώ νόμιζα ότι ήξερα πια τι θέλω, τώρα έχω μεγάλες αμφιβολίες.

Δε με καταλαβαίνουν οι άνθρωποι, δε με καταλαβαίνω ούτε ο ίδιος πολλές φορές.

Κουραστικό και επίπονο να ξαναχαράσσεις την προσωπική πορεία σου σε νέους δρόμους.

Βασανιστικό να αναζητάς μέσα σου την άκρη των σκέψεών σου. Παχνιδιάρικο το κουβάρι του μυαλού και σα να χάθηκε η άκρη του.


Μεταβατική κι αυτή η περίοδος. Μα θα περάσει. Θα κάτσει η σκόνη και θα φανεί ξεκάθαρο το τοπίο ενός πιο ώριμου μυαλού...

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Στα ΜΔ' να δεις εφηβεία που περνάω εγώ! Κι ούτε ελπίζω να κατασταλάξω σύντομα. Απογοητευτικό; Συνήθως ναι, γιατί δεν βλέπω στον ορίζοντα το "πεδίο ενός πιο ώριμου μυαλού" που περιγράφεις - έτσι δεν τα καταφέρνω να ησυχάσω. Από την άλλη πάντως, όταν κάποιος δεν ησυχάζει, ούτε εφησυχάζει. Σωστά;

zero2one είπε...

> δεν βλέπω στον ορίζοντα το "πεδίο
> ενός πιο ώριμου μυαλού"

Κάποια στιγμή θα ξεκαθαρίσει, θα φανεί καθαρότερα από πριν... (Νομίζω ότι αυτός ακριβώς είναι και ο στόχος της εφηβείας, της κάθε εφηβείας...

> όταν κάποιος δεν ησυχάζει,
> ούτε εφησυχάζει.

Ουάου! Είπες κάτι πολύυυυ σωστό!

nakupenda είπε...

Σήμερα έφτασα νωρίτερα σε ένα ραντεβού στο Μοναστηράκι κ για να μη βαριέμαι έκανα βόλτα στα στενάκια, όταν ξαφνικά το μάτι μου έπεσε σε μια ταμπέλα "Αυτί 3€, μύτη 6€..."
Μπήκα μέσα και έκανα δεύτερη τρύπα στο αριστερό μου αυτί. Όταν το είπα αργότερα στη κολλητή μου (ενδεικτική και η ορολογία!) μου είπε "Τι πήγες και την έκανες τώρα στα γεράματα!!!!!"
Όλοι περνάμε αργοπορημένες αναλαμπές εφηβείας.. ;-)
It's fun!