8/6/07

Πέντε πράγματα που δεν ξέρετε για μένα

1. Όταν ήμουν παιδάκι, (4η-5η Δημοτικού), είχα την τρελή φοβία ότι θα όταν πεθάνω θα αισθάνομαι τα σκουλήκια να με καταβροχθίζουν και φυσικά μου φαινόταν απίστευτα αηδιαστικό!

2. Με ηδόνιζαν πάντα οι ήχοι και το παιχνίδι των λέξεων. Έτσι από πολύ μικρός, έπλαθα δικές μου λέξεις που μου ηχούσαν περίεργα (Μόνο λέξεις και φυσικά χωρίς νόημα. Δε μιλάμε για ολόκληρη γλώσσα, να μην παρεξηγούμαστε). Επίσης, έφευρα κι ένα πολύ απλό φθογγολογικό σύστημα, κάτι σαν κρυπτογραφικό αλφάβητο για να τις γράφω. Χρησιμοποιώντας το αλφάβητο αυτό έχω κρατήσει και ημερολόγιο(!) για λίγο καιρό.

3. Το βρίσκω αρκετά ευχάριστο να τρίβω με το χέρι μου τη μύτη ή το λοβό του αυτιού, περισσότερο του αριστερού. Αν με προσέξετε, το κάνω συχνά την ώρα που μιλάω ή προσπαθώ να σκεφτώ.

4. Ξυρίζω τις μασχάλες μου, γιατί νομίζω ότι έτσι μυρίζουν λιγότερο όταν ιδρώνω κάνοντας γυμναστική. (-:

5. Ήμουν πάντα καλός στην αποστήθιση. Κάποτε ξεκίνησα να αποστηθίζω τον Ερωτόκριτο... Έφτασα μόνο μέχρι τον 300ο στίχο όμως...

Δεν υπάρχουν σχόλια: