15/7/07

Ήλιε μου

Αφιερωμένο:

Σ' εκείνες τις νύχτες του Σαββάτου που τόσο γρήγορα περνούν...
Στις παρέες, στις κιθάρες, στα τσιγάρα και στα ποτά.
Στ' αστέρια που όσο τα κοιτάς στον ουρανό, τόσο περισσότερα βλέπεις.

Στα υγρά μάτια,
στις σκόρπιες νότες.
Στα πουλιά που κοροιδεύουν τα κλουβιά.
Στις σκέψεις που χωρίζουν,
στα φιλιά, στις ανάσες, στα χείλη, στις καρδιές.

Στον Τσάρλι των Poll που πρόωρα μας άφησε.

Και τέλος, φυσικά, στον Ήλιο μας,
που τραγουδάμε πιο όμορφα γι' Αυτόν, με την απουσία Του.

~~~

Ήλιε μου (Poll)

Φρέσκο το χώμα, βροχή έχει πέσει,
τα φύλλα ξερά.
Υγρά τα μάτια μου είναι,
νομίζω πως θέλω να κλάψω.
Με λίγες νότες τραγούδι έχω γράψει
να σου τραγουδώ.
Όταν θα βλέπεις πουλιά μακριά σου
να φεύγουν στον ήλιο.
Κοροιδεύουν τα κλουβιά.

Είναι καιρός που φέρνει τον έναν
στον άλλον κοντά.
Είναι καιρός που χωρίζουν οι σκέψεις
και μένουμε μόνοι.
Πόσο ανάγκη έχω τώρα
από ένα δικό σου φιλί.
Πόσο μου λείπει η ζεστή σου ανάσα
που χειλή θεριεύει.
Ζωντανεύει τη καρδιά.

Ήλιε μου, ήλιε μου...
Έλα ήλιε μου...
Ήλιε μου, ήλιε μου...
Έλα ήλιε μου...

1 σχόλιο:

Nathalie είπε...

KOMMATARA! Ti mou 8ymises twra..

(Justelene)