23/7/07

Τα πιο όμορφα πράσινα μάτια

Τα πιο όμορφα πράσινα μάτια του κόσμου είναι αυτά που αντίκρυσα μαζί με το πρώτο φως της ημέρας.

Είναι τα μάτια της μάνας μου, που με κοιτούσαν, με κοιτούν και θα με κοιτούν μέσα από έναν ωκεανό μητρικής αγάπης.

Κανείς δεν είναι τέλειος φυσικά. Πολλές φορές, αγαπάω, σημαίνει παιδεύω, κουράζω με την αγάπη μου.

Είμαι σίγουρος όμως, ότι όσα της προσάπτω μερικές φορές, θα τα βρω στο ακέραιο από τα δικά μου παιδιά. Τι πιο φυσικό από το να είναι η νέα γενιά τελείως διαφορετική από την παλιά;

Όμορφά μου μάτια, που δε διαβάζετε ιστολόγια, ούτε καν έχετε ιδέα τι θα πει αυτός ο όρος, να ξέρετε ότι ένα μικρό δάκρυ στα δικά μου μάτια καθώς γράφω αυτές τις γραμμές είναι ένας ελάχιστος, συμβολικό φόρος τιμής απέναντί σας.

3 σχόλια:

nakupenda είπε...

Υπέροχο συναίσθημα να αγαπάς τη μητέρα σου όντως... Αν και πρώτα απ'το Σ'ΑΓΑΠΩ μου έρχεται να της πω τη φράση "Είμαι εγώ που φοράω το πουλόβερ όταν εσύ κρυώνεις"...!

zero2one είπε...

Χαχά, έννοια σου, κι όταν γίνουμε γονείς του ίδιου τύπου βλακείες θα κάνουμε.

Προσοχή: Όχι τις ίδιες, θα τις θυμόμαστε... Άλλες, του ίδιου τύπου όμως, χωρίς να το καταλαβαίνουμε.

Θα μας τις επισημάνουν τα δικά μας παιδιά, και σ' εκείνα το αντίστοιχο θα κάνουν τα δικά τους...

Ανώνυμος είπε...

Γι' αυτό λοιπόν πολλές φορές ας αφήνουμε και μια κουβέντα να πέφτει κάτω και στο τέλος ας κάνουμε αυτό που εμείς νομίζουμε σωστό..Μπορεί να αρκεί να ακούσουμε τη συμβουλή τους και τη γνώμη τους..Ξέρεις τι με τρομάζει πιο πολύ απ΄όλα; Ότι περνάει ο καιρός και θα έρθει η στιγμή που τα πιο κοντινά μας και αγαπημένα μας πρόσωπα ( η οικογένειά μας)δε θα είναι κοντά μας για να πούμε αυτό το Σ΄ΑΓΑΠΩ που τώρα δειλιάζουμε και δεν το λέμε από αμηχανία.. Χρειαζόμαστε όλοι να το ακούμε! Σ'ΑΓΑΠΩ...