16/7/07

Disclaimer

Επ' ευκαιρίας των 64 ποστ (στρογγυλός αριθμός), είπα να αναρτήσω το disclaimer μου...

  • Για την έλλειψη φωτογραφιών: Δεν έχετε δει μέχρι τώρα καμιά φωτογραφία σ' αυτό το ιστολόγιο κι ούτε θα δείτε. Δεν είναι παράλειψη. Είναι επιλογή. Ταιριάζει ίσως και στη μινιμαλιστική μου ιδιοσυγκρασία. Λένε ότι μια εικόνα ίσον χίλιες λέξεις, εγώ λέω όμως ότι υπό προϋποθέσεις, λίγες λέξεις μπορεί να είναι ισοδύναμες με χιλιάδες εικόνες.

  • Για το μικρό μέγεθος των ποστ: Προτιμώ τα σύντομα ποστ, που λένε ότι έχουν να πουν εν συντομία και διαβάζονται εύκολα. Αυτό ξεκινάει κι από μενα τον ίδιο, αφού μην έχοντας πολύ χρόνο σαν αναγνώστης, με κουράζουν τα μεγάλα ποστ. Με αυτή τη λογική, προσπαθώ κι εγώ να μην κουράζω τους (όποιους) αναγνώστες μου.

  • Για το "ποιητικό" κλίμα που επικρατεί: Όπως έχω ξαναγράψει στο πρώτο-πρώτο ποστ, αυτό το ιστολόγιο βγάζει προς τα έξω τις (ουκ ολίγες, θέλω να πιστεύω) ευαισθησίες ενός τετράγωνου, μαθηματικού μυαλού. Ενός μυαλού που την υπόλοιπη μέρα ασχολείται με το να κωδικοποιεί την πληροφορία του πραγματικού κόσμου σε στοιχειώδη 0 και 1 τα μόνα που μπορεί να καταλάβει μια ντετερμινιστική μηχανή, ένας υπολογιστής. Ενός μυαλού που έχει χρόνια τρέλα με κάθε είδους μαθηματικά, που συχνά αναλώνεται στο να αναλύει μέχρι αηδίας την κάθε λεπτομέρεια των πραγμάτων. (Σ' αυτό το σημείο, κάποιο "γκρινιάρικο" προσωπάκι που αρχίζει από Α. σίγουρα θα χαμογελάει (-;)

  • Για την έμπνευση και τη θεματολογία: Οι ιδέες που έχω για ποστ είναι πάρα πολλές. Έρχονται πότε σε σχετικές, πότε σε άσχετες στιγμές. Πολλές καλές ιδέες μου έχουν έρθει κάνοντας ποδήλατο και ακούγοντας αγαπημένη μουσική (ταξιδεύει το μυαλό). Άλλες με αφορμή κάποια συζήτηση με φίλους ή γνωστούς. Άλλες από την επικαιρότητα.

  • Για το χρόνο συγγραφής σε σχέση με το χρόνο δημοσίευσης: Από τη στιγμή που θα μου έρθει μια ιδέα, τη δουλεύω νοερά κι όταν είναι σχετικά έτοιμη και έχω και χρόνο, κάθομαι στον υπολογιστή και την καταγράφω. Συνήθως, λόγω έλλειψης χρόνου, κάθομαι 1-2 φορές την εβδομάδα, όταν βρω λίγο χρόνο και γράφω αρκετά ποστ, τα οποία παίρνουν σειρά και τα δημοσιεύω αρκετές μέρες αργότερα.

  • Για το περιβάλλον συγγραφής: Γράφω στο λινουξάκι μου, αυστηρά και μόνο σε vi (-; και πολύ συχνά σε γραμμή εντολής, όπως έχω ήδη δηλώσει και εδώ

  • Για τη λίστα με τους συν-ιστολόγους αναφέρονται εδώ: Ναι, τους διαβάζω όλους αυτούς και θεωρώ ότι όποιος με διαβάζει μπορεί να τους βρει επίσης ενδιαφέροντες. Για τον ίδιο λόγο, βάζω πρώτους στη λίστα εκείνους που διάβασα πιο πρόσφατα ή/και μου έκαναν τη μεγαλύτερη εντύπωση. Ότι είμαστε λίγο-πολύ μια κλίκα, είναι ήδη γνωστό έτσι κι αλλιώς.

  • Για την αναγνωσιμότητα: Τα νούμερα δε με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα (αλήθεια (-;) Ξέρω οτί υπάρχετε και με διαβάζετε (μου σπιουνεύει και ο Google Analytics), σας ευχαριστώ όσοι κι αν είστε. Ελπίζω να σας ανοίγω κάποιες πόρτες του μυαλού σας, όπως κι εμένα μου ανοίγουν αυτοί που διαβάζω.

  • Τελικά: Το ότι έχω κάπου να βάζω τις σκέψεις μου με κάνει να αισθάνομαι όμορφα για πολλούς λόγους. Όταν τελειώνω τη συγγραφή των ποστ αισθάνομαι πιο ανάλαφρος. Σα να φεύγει ένα βάρος, σα να καθαρίζει προσωρινά το μυαλό και η ψυχή μου από σκέψεις, ανανεωμένο για να ξαναγεννήσει αργότερα με καινούρια όρεξη.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

64 πόστ, δύναμη του 2 να υποθέσω;
Μικρό μέγεθος των πόστ: χρειάζεται ταλέντο, που μάλλον εγώ δεν το διαθέτω.Δεν θυμάμαι πού διάβασα πρόσφατα διάφορα ρητά για ανθρώπους που είπαν μεταξύ άλλων: εύκολα έγραψα ένα εκτεταμένο κείμενο, δυσκολεύτηκα στο να γράψω ένα μικρό.
Το μυαλό πρέπει να είναι και τετράγωνο και στρογγυλό και ποιητικό και και και, κάτι που δεν κατανοεί το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Το ότι κατάφερες να συνδυάσεις και τα δύο δείχνει ταλέντο.
Περί του χρόνου των δημοσιεύσεων: ειδικά για τα θέματα επικαιρότητας, πολλές φορές πρέπει να ωριμάσουν, να κατανοηθούν για να σχολιασθούν. ΕΙδάλλως γράφονται κοινοτ8πίες.
Περί κλικός; Είμαστε; Δεν είμαστε; Προσωπικά δεν έχω συμμετάσχει σε μπλογκοπάρτυ μπλογκεροσυνάξεις κλπ, παρ΄ολ'αυτά υπάρχει κάποια κοινωνικοποίηση. Σε λίγα χρόνια θα δούμε και διδακτορικά για την ανθρωπολογία και την κοινωνιολογία των ιστολόγων, εάν δεν υπάρχουν ήδη
Ζούλεψα: Πώς βάζεις το γουγλοαναλυτάκι;
Τελειώνοντας, νομίζω ότι το "εορταστικό" σου πόστ ήταν αρκετά εκτεταμένο;-)

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα! Σε διαβάζουμε, ναι, και μας αρέσουν τα σύντομα και ποιητικά σου ποστάκια.

Νομίζω πως θα μου άρεσε να σε δω να γράφεις χαϊκού, πιστεύω πως σου ταιριάζει.

zero2one είπε...

@ντροπαλός:

Μπες http://www.google.com/analytics/ και εφόσον έχεις ήδη λογαριασμό στο google, απλώς προσθέτεις το λινκ για τον δικτυακό τόπο/ιστολόγιο που θέλεις. Κι εμένα ο spikon με μύησε (-:

@severin:

Χαϊκού, ε;
Μμμ, πολύ ενδιαφέρον:

http://www.sigmatropic.gr/greek/haiku_def.htm
http://www.geocities.com/laliotisgr/haiku.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Haiku

Νομίζω ότι μου άνοιξες άλλη μια πόρτα.. Τι να έχει άραγε από πίσω;...

exitmusician είπε...

Μ'αρέσουν τα μικρά post σου καθώς και η αντίθεση του τετράγωνου μυαλού και αντίστοιχης δουλειάς (υποθέτω ότι τα μηδέν και τα ένα αυτό αφορούν) με την ποιητική διάθεση. Keep it up αδερφέ.

Ανώνυμος είπε...

Ναι, το έχω δει από καιρό το γουγλαναλυτικούλη, το θέμα είναι ότι δεν καταλαβαίνω, πού πρέπει να χώσω τον κωδικό.
Ποίηση χαϊκου; Ενδιαφέρουσα ιδέα. Τώρα τελευταία μού έχει κάτσει να πάω σε εργαστήρι ικεμπάνα:-)